Wednesday, February 25, 2009

BDTprojekt #5




BDT är stolta att presentera projekt #5. Den här superenkla mockupen ska ge lite vibe om det kommande bygget. En gammal Stuwa ram ska stå värd för en gammal 500cc Jawa motor (som är på ingående) Motorn som vanligtvis drivs på metanol ska byggas om för bensin. Hojjen ska vara körklar till sommaren då Belladonnorna har lovat att hissa djurgården runt på 5 min, på alternativa grusvägar. Mer teqsnack kommer strax.

//P.BellaDonna undrar om någon har sett min rosa bh.

2 comments:

Anonymous said...

Heyyy that's mine!!!!!Lycka till med BDT #5, tyvärr har mitt LTO Project stått & samlat damm lite för länge men till Mälaren Runt så ska jag köra den från firman till Motorgården för Strul MCC festen (har jag sagt varje år) så vi ses där...DP says: Djurgården runt på 5 min då får du ha en MYCKET större tank...

P.A said...

Haha..de e sant, vi får ha bensindunkar gömda i buskarna på vägen..Ses i Sommar. p