Friday, December 12, 2008

Hjul-Fest Diary

Här kommer min hjul-fest uppladdning..

Vaknar utsövd och sugen..

Äter en stadig frukost

Läser morgontidning

Tar bussen till jobbet

Tar en avstickare till vårdcentralen för att kolla upp den obehagliga klådan i skrevet

Tillbaka på jobbet och tar tag i dagens mailskörd på min laptop


Lunch

Upp på hojjen för att dra och hämta upp en repsats till en Mikuni förgasare

Åker vilse vid slussan

Äntligen här efter två timmars irrande på stan

Jag och Robin drar till "SATS" och kör ett hårt aerobics pass och solar solarium.

Middag på Restaurang Republik

Hemma ren och svullen, gör mig i ordning för festen, programera videon för att absolut inte missa stjärnor på hal is (för jag kommer inte vakna förrenst söndag)

Hjul-fest på Belladonna trackers

Städa


//P.Belladonna

No comments: