Sunday, December 7, 2008

Love at first sight..



Vad är sannolikheten att man möter en streettrackar på Stockholms gator med tanke på att det finns 4 stycken i hela Sverige. Det hände i alla fall en solig sensommardag på Ringvägen. Först möttes jag av stånkans karaktäristiska mullrande sound o plötslig var den där, öga mot öga möttes vi i en alldeles för hög fart, vred på huvudena som på den första varma sommardagen på stan. Jag fortsatte ett par kvarter och sen hörde jag ljudet igen. Den vita trackern körde upp bredvid mig och vinkade in mig. det vart en två timmars diskussion om street trackers och byggena. Sen blixtmötet har det blivit lite trackerrace under kvällstimmarna och vi ser fram mot tillökning nästa år.

Ps. Mer bilder på den vita trackern är på ingående

//P. Belladonna

No comments: