Sunday, December 21, 2008

Tracker fever..

Fick ett grymt mail från Vänersborg i går, Lyder följande:

Tjena Patric! jag heter Henrik, och du känner inte mig, men jag anser att vi är polare ändå!
Jag började nämligen bygga om min sr 500 i höstas. Utan att jag visste vad det kallades, så var det redan från början tänkt att den ska se ut som en streetracker i mitt huvud. sedan snubblade jag över din artikel i classic bike, och kort därefter er blogg. Gillar verkligen ert jobb! fan, detta kanske kommer bli lite av en folkrörelse! det är ju helt klart ett asballt konsept. mitt stora bekymmer har redan från början vart att få tag i sadel/bakskärm. tänkte kolla om du vet vart man kan få tag i en dylik, eller om du till och med kan dra i några trådar för att få fram en till mig.

Ha det gött! hälsningar från vänersborg

Svaret kommer här:
Tack som f..n Henrik för ditt svar. Vi i Belladonna trackers har alltid undrat vilka som läser bloggen, nu har vi fått lite svar på det. Det är superkul att bloggen inspirerar till att hojjar byggs som vi älskar dom. Alltid roligare i sandlådan om man blir ett gäng med samma inställning, så vem vet det kanske blir ett tracker-race i framtiden..
Vi åker till Polen den 27 dec för att träffa en fabrik som kan tillverka sadlar och skärmar till ett bra pris (Ta grejjer från Usa kostar knark). Vi ska försöka ha grejerna klara inom en månad. Vi håller kontakten och du blir den första som får info om den första leveransen. Är det något annat du undrar över eller vill maila bilder på ditt projekt så blir vi grymt glada.

//P. Belladonna

No comments: